Bye bye dark chocolate...

Haha, ja mina magnesiumtabletter har fungerat. Min mörkchoklad craving försvann. Nu är jag typ less den istället. :( Vilket är jävligt synd för jag älskade en bit mörk choklad till te/kaffet men nu har jag typ förätit mig på dom. Synd! =P
 
Idag for Victor till mamma och Mange. Det är bra, han behöver komma ut lite. :) Så då blir det lite lugnare här hemma idag med bara jag och lilla tjejen. :)
 
Igår kom jag in på ett instagram konto med en tjej som bakade och gjorde hur mycket som helst gott. Så man blev så jäkla hungrig och törstig av att se alla hennes fina bilder på allt det goda. Haha så då blev jag så sugen så jag var tvungen att testa göra några blåbärskakemuffins som hon hade recept på. Muuums å dom blev suuupergoda!!! =D Dock gjorde jag jättelitet recept så det blev bara 6st. =P Haha, eftersom sist jag bakade blåbärsrutor så tyckte jag inte dom blev så goda så nu var jag så försiktig med mina blåbär så vågade inte baka nåmer ifall jag inte skulle gilla dom. ^^, Ja, dom var iaf jätte jätte goda så måste lätt baka fler sånna! =D Så mixade jag vattenmelon och gjorde melon/citron dricka till. Så det blev himla god efterrätt igår! :)
 
Ja annars har vi inte hunnit göra så mycket i veckan. David har fått fixa och tjorva med bilen när han kommer hem från jobbet och jag får ju då vara med barnen. Det är en grej som är trasig på generatorn så då tänkte vi köpa en ny för om man bara ska byta den där grejjen så behöver man specialverktyg å blabla. Men då har ju våran bil såklart en konstig generatortyp som verkar vara rätt ovanlig så den var svårt att få tag i. Så typiskt! -_- Aja så nu slutade det då med att vi ska köpa den där delen som är trasig och Mange fixade en kille som kunde byta ut den åt oss. :) Så förhoppningsvis får vi väl fixat det imorrn iaf!
 
Det känns som att Angelina har börjat vakna tidigare. =P Idag vaknade hon 07.20 och jag var så där extra död som man kan vara ibland. Jag var upp kring 06 när David for till jobbet och somnade nog inte om nå bra efter det. Det är då man tänker: "neeeej, snälla somna om" Haha, men det ville hon då inte. Hon var då så pigg och glad så då är det bara att tvinga sig upp. =P
Victor så himla fin när han skulle till mommo å moffa idag! :)
 
Gulle! Man saknar dom på en gång men klart det är rätt skönt att kunna chilla lite mer också. =P
 
Gårdagens efterrätt! :D Namnam! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0