Babyshower

Jaaa i Lördags hade vi babyshower för bästa Emmis! :) <3 Det är ju som alltid lika trevligt. Umgås med fina vänner och massa gott fika! =D Kan ju liksom inte bli fel! ^^,
 
Igår var en sån där skitdag då jag bara var så less allt. Bilen strular så vi måste fixa den. Tack till lilla My som lånade ut sin bil! <3 Förhoppningsvis får vi väl fixat den idag. Så medans David var ute och tjorvade med bilen så städade jag. Så jaa, en sån där tråkdag.
 
Nåja idag fick jag då vakna upp till mina underbara solstrålar och skinande sol! =D <3
 
 
och alltså folk måste ju bara lyssna på denna underbara låten. Jag blir så berörd av den. Får mig att tänka på många olika tragiska livsöden.
 
Emmas babyshower :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0