Taking a walk..

Jag som äääälskar rooosa tycker det är så kul att få köpa en massa fina barngrejjer till rummet! :) Här är mina favoriter av Angelinas grejjer. Dom 2 suuuperfina nya dockorna ska hon få i julklapp, så jag får hålla mig lite med att sätta fram dom! :0 Kanske tjuvgör det ibland iaf! ;) Hehehehe

Så tidigare i veckan har hon börjat ta sina första egna steg. Hon är jättestabil att stå och gå, bara balansen kvar. :P Så är hon suuupersnabb och kravlar runt i hela lägenheten. =D Så det är ju roligt, bara synd att alla jäkla uttag och sladdar jämt ska vara såååå intressanta! ;) Haha såå hon är så himla söt när hon kommer kravlandes efter man! =D <3<3 Ja voj voj så dom små växer och utvecklas hela tiden. :)
 
Annars har vi haft en lugn vecka. Jag var på arbetsintervju här i Kalix åt kommunen i Onsdags, så skulle få svar om det nu till veckan som kommer. Så det blir ju spännande så får vi se hur det blir med det. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0