work work...

Jaa då har jag fått nytt jobb! På internmedicin här i Kalix. Jag känner mig nog lite obrydd egentligen. Haha, kvittar typ om jag jobbar eller är hemma. Det är ju rätt skönt att vara hemma med mina ögonstenar! =D Fast kommer kännas kul att få komma ut och jobba igen också. Jag älskar ju faktiskt mitt jobb! =) Så lär man sig så mycket när man är ute och jobbar så det ska bli superkul att få bli proffs på internmedicin nu också! ;) Spännande med nya arbetskamrater. Så tror jag faktiskt man mår bättre när man är ute och jobbar och träffar mer folk. Ska jobba 75% så det blir nog lugnt. :) Lär väl dock bli en massa extrapass iaf.. =P 
Kändes dock jäkligt trist att säga upp mig från mitt jobb i Piteå. Det var så gryyyymt bra arbetsstämning där och sånna underbara arbetskamrater. Jag är då jäkligt glad att jag tog jobbet där och det har varit grymt lärorikt! :) 
 
och det bästa av allt är ju att jag slipper ha David efter vägarna. Jag verkligen haaaaatar det. Så kommer det bli superkul för barnen att få vara hemma med sin pappa. Dom är så himla pappa kära och babblar bara om pappa hela dagarna! =D Hahahahaha! Angelina har ju också nu börjat säga pappa heeeeela tiden! =D haha, söta är dom då! <3 Men Victor är frän. På dagarna kollar han på kort och pratar om "pappa" hur mycket som helst men sen när David kommer hem brukar han vara sur. Det är som att han är sur mot David för att han är borta. Han vill ha alla hemma! Barn är väl för underbara! <3
 
Annars i veckan så har jag hållit på att städa och julpynta. Så var vi och lekte på familjens hus en dag med Nea och Mollie och sen for vi och hälsade på Emma och Johan och fick träffa nya fina lilla Ellen! <3 Sååå mysigt! 
 
Nu har David fått börja jobba dagtid igen så det är ju mycket bättre än när han jobbade kväll! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0