1 dotter rikare! =D

Yaaay då har vårat andra efterlängtade barn hunnit komma till världen! :) Denna gången fick vi oss en liten prinsessa! <3
Det startade på Torsdagkväll med att jag började få lite värkar så jag trodde att det skulle bli barn där på natten. Så jag gick och la mig tidigt så jag skulle kunna sova nått. Så jag lyckades faktiskt sova hela natten. =P Sen på morgonen så fort jag steg upp så satte det igång på riktigt på en gång. Jag hann just bara börja klocka värkarna lite men kände att nä fan nu måste vi in för det gjorde så ont på en gång. Så ringde till Mange som skulle komma och vara med Victor och bara på den tiden det tog för honom att komma hit så blev värkarna hela tiden bara ondare och ondare. Så jag funderade på hur jag skulle kunna sitta i bilen till Sunderbyn! :0 Var inte direkt en rolig bilresa :P Sen från att vi kom fram till Sunderbyn så var ungen ute inom 30min. :O Förlossningen gick faktiskt väldigt bra, fast jag blev lite irriterad på en del krångel och svammel...-_-
Jaja, jävligt skönt när det var över fort iaf. =P Då blir allt bara en sån lättnad och man glömmer typ direkt hur ont det gör! Haha knäppt! =D Var väldigt skönt att jag hade fått sova hela natten och var pigg och utvilad! :) Nu känner man sig så jäkla nöjd. Jag har fått mig 2 underbara barn, en vacker prins och prinsessa! <3 <3 <3

Angelina heter våran prinsessa, hon vägde 3470g och var 49,5cm lång när hon föddes. :) <3
 
Sen hoppades vi på att få åka hem till Storebror samma dag men tyvärr blev det inte så. Läkarna hade inte tid att komma och göra undersökningen på Angelina så vi fick stanna till Lördagen. Så igår vid lunchtid kom vi hem till Victor som fick träffa lillasyster för första gången! =D Först såg han väldigt skeptisk ut men sen ville han hålla, stryka, krama och pussa en massa. Supersöt! :) <3 Så han tycker nog det är mest kul och spännande och han vill vara med och sätta på lillasyster sockar m.m. Men samtidigt så blir det nog lite extra "se på mig" söka uppmärksamhet nu i början.
 
Så idag har vi haft full rulle. Idag var vi tvugna åka tillbaka till Sunderbyn för vissa prover och "slutbedömning" av prinsessan. Allt var då fullt godkänt! =P Så då passade vi på att åka runt på storheden och shoppade lite. Blev lite kläder till barnen. Victor fick en supercool skinnjacka så han kommer vara så tuff i vår/sommar/höst! B-)
Nu ska jag beställa lite fina tjejkläder också! =D Hihi finns så mycket fint! <3
 
 
 
bb mys.
 
Jag och Angelina rockade sockorna på bb! Annorlunda är bra! <3 :)
 
Såå söt i mössan jag stickat! :) <3
 
Dom snodde min säng!
 
Trängde in mig! =D
 
Första bilfärden hem från bb.
 
Våran lilla ängel! <3
 
Hon ser ut som en söt liten docka i storebrors famn! <3
 
<3
 
 
Så sötungarna i bilen idag på väg till Luleå! :) <3<3
 
Så när storebror träffar lillasyster för första gången! =D <3
 

Just det! Angelina föddes på Internationella Glad-dagen! Jag fick höra det på radion i bilen på vägen till Sunderbyn och då när jag hade så ont så kändes det väldigt komiskt! -_-
Haha, kändes dock något bättre senare på dagen! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh söttjejen! Hoppas jag får träffa henne snart! All lycka och glädje till er! Myyyyys!

2015-03-26 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0