Update

Jaa här dröjer det ett bra tag mellan uppdateringarna! =P
Äntligen har vi fått hit lite sommarvärme! :) Det är dock lite besvärligare för mig att ta mig ut med båda barnen, men allt går såklart om man bara vill. Men det tar sån tid att få i alla frukost, få borstat tänderna, få på alla kläder, packa allt man ska ha med. Jaa ni fattar. Så sover vi så länge på mornarna så när man väl har hunnit göra färdigt alla så är det lunchdags å sen vila för Victor! ^^, Haha, typ så! =D Så det är lite synd, då önskar man verkligen att man hade haft ett hus och bara kunnat öppna dörren och gå ut på gården med Victor och lämna lillan inne och sova. Nåja, jag funderar starkt på att häva upp våran lilla pool på balkongen så får jag och Victor sitta där och bada! =D Haha, allt går som sagt att lösa om man bara vill! ^^,
 
Nu i helgen på midsommaraftonen var vi iaf och firade i Backholmen. Det var jättefint väder. Victor fick fiska i fiskedammen och fiskade upp en fiiin godispåsefisk till mamma och pappa! ;) Hehe. Så köpte vi lotter och vann, så då fick vi välja pris så då valde vi en flygande drake till Victor! :) Så tidigare på dan hade jag och Victor varit ute med gudmor och plockat blommor och gjort midsommarkranser till Victor och gudmor. Jag var slö i år och orkade inte fixa till mig själv. :P
Sen på Lördagen var vi på mormor och morfars tomt och fyllde poolen som jag och Victor badade i. Det var dock lite kyligt i luften. Så åt vi glass såklart! =) Sen på kvällen var vi ute på en härlig kvällspromenad till affären.
 
Å idag har jag shoppat en massa! =D På morgon kom Tina hit och var barnvakt en stund så jag kunde fara och kolla på Kids N teens här i Kalix som hade 40% utförsäljning på alla kläder. Så då shoppade jag 2 par leggings och 1 tröja till tjejen och en pyjamas till Victor. :) Så hade jag presentkort också så det blev billi billi! =D
Sen när jag kom hem så beställde jag en jättefin klänning och en rosa fin tröja till lilla tjejen på rea också. Lika bra att passa på när det är på rea! Det är så kul att shoppa massa fint till barnen! =D <3
 
Sen när jag kom hem från stan så var det bara att göra oss färdiga för bvc besök som var idag. Så det har varit full rulle idag. :)
 
Kläder till lill tjejen som jag köpte på rean idag. Som hon kommer kunna ha till hösten. :) Jag köpte 2 lika dana jeansleggings fast i olika storlek såklart. =P + En pyjamas till Victor. :)
 
Så bjuder jag på lite bilder från midsommar :)
Victor är sååå fin! <3 <3
Gounge! <3
 
Så bjuder jag på ett klipp när lilla tjejen "pratar" med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0