Middagsbjudning med presentutdelning! =D

Igår när jag och lillan var ute så gick vi till Näsbyskolan och stod och kollade på när dom "stora" grabbarna spelade land bandy. Det var ju så spännande! :) Snutte lilla Victor! <3 Han var så söt där han stod och spanade på alla dom större barnen som sprang runt och lekte. :)
 
Idag fick vi besök av Nea som hjälpte mig att färga min utväxt. Så det var skönt, så man får känna sig lite finare och fräschare. =D Så då passade jag även på att baka chokladmuffins som jag haft planer på ett tag så vi hade nått gott att fika till kaffet. :) 
Sen när David kom hem från skolan så for vi till mamma och Mange som bjöd oss på tacogratäng. Gott och skönt att slippa laga mat! =) Så då var vi där ett tag och så fick vi lite presenter dom hade köpt åt oss på utlandet. Victor fick lite sommarkläder och jag fick sandaler och godis. =P Så fick jag en baby startbox från Libero som Tina hade hämtat ut åt mig i Luleå! =D Så det var kul att få lite babygrejjer därifrån, blöjor och barnprodukter, nån leksak m.m.
 
Sen nu blev jag less på att dom ändå aldrig kommer och fixar golvet i köket så nu har jag och David flyttat tillbaka till vårat sovrum! Så det ska bli underbart att få sova i sängen igen inatt!!!! =D Det är ju dock rätt stökigt när det står en massa köksstolar där inne. -_- Jag hoppas att dom fixar köket färdigt snart så jag får göra fint och i ordning innan bebben kommer! =P
 
Jaja. Nu ska jag lägga mig i soffan och chilla och läsa lite. :)
 
Dom var så "snälla" och rev upp hela golvet i Torsdags och sen har dom inte gjort nått mer! -_-
Väntar väl på mattläggaren I guess. Hoppas han kommer snart så det blir klart!!!! Lilla Victor tycker det är kul att springa runt och dansa där inne iaf! =D Vi plockade bort allt från fönsterbrädan också för sist när dom skulle fixa skåpsluckorna hade dom ju hävt sågspån överallt så annars dammar dom väl ner alla mina grejjer..... -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0