:)

Yaaay nu går det mot ljusare tider! =D Haha.
Hade en riktigt bra förra vecka. På Tisdagen var jag och Victor ute och åt med Emma, Nea och Jenny på Myggan. Jag åt suuuupergod räksmörgås med skagenröra på Tekaka. Smakade som smörgåstårta! =D Mums mums! Och såklart en god kopp te till! :) Sen gick vi även och kollade runt stan lite så det var himla trevligt. Efter det for vi hem till Nea och hängde lite. =)
På Onsdagen var jag hemma och städade inför Davids födelsedag.
Så då på Torsdag fyllde min älskling år! Jag hade väääntat och längtat suupermycket då jag hade bästa presenten som jag visste han skulle bli superglad för! =D Han fick en ny gamingmus och gamingmusmatta som han har velat ha så länge...och behövde! =D =P Så han blev superglad! :) Så då hade vi en bra dag med goda tårtor och kalasande. :) <3
På Lördagen då det var alla <3-dag så hade vi det också mysigt och gjorde supergod middag. Ryggbiff, persiljesmör, bea och klyftpotatis. Muuuums, så gott det är! =) <3 Så fick jag en superfin ros, jättegullig nalle och en sten som det står "Jag älskar dig" på av min älskling! :) Egentligen skulle vi inte ens köpa nånting till varandra då vi köpte en Superfin Willow tree figur till oss själva istället. :) Men jag blev såklart jätteglad, jag älskar min söta nalle! =D Jag hade faktiskt köpt en Marabou hjärtan ask och en triss till David också, tyvärr blev vi dock inte miljonärer den här gången heller.... -_- ^^,
Sen på Söndagen var moster, Niclas och kusinerna här på sent kalas också. :)
På Måndagen var vi hos barnmorskan. Bebisen ligger redo med huvudet nedåt och hjärtljuden låg på 135. :) Så allt feint.
Så nu idag har jag och Victor varit ute och lekt lite i solen och sen kom Nea och hälsade på. Så vi har fikat bullar och haft det trevligt. :) Och så idag blev byggarbetarna äntligen färdiga med lilltoan!! HURRAAAAAAAY! =D Så nu måste jag städa och vi kan flytta in i vårat sovrum igen! Såå jäkla skönt! Då måste vi montera upp och fixa iordningen spjälsängen till den kommande bebisen, så kuuuul! =D Äntligen!! =)
Så fick jag veta idag att dom kommer och börjar med köket imorrn så det måste tömmas ikväll. Så jaaa, har en del att göra nu ikväll. :)
 
Nu har jag äntligen idas lägga in bilder och filmer från mobilen så här kommer lite bild/film bomb! :)
Victor och Jonna åker bob! :) <3
 
Sleeping beauty! :) :*
 
Gossi med moster My. =) <3
 
Victor på lunchdate med tjejerna! :) ;)
 
Det var sååå gott! =D
 
Mys med "Gudmor" Jenny! <3 :)
 
Davids tårtor :)
 
Victor har bäddat ner bebisen! :) <3
 
Davids fina gamingsetup!
 
Lite av Davids presenter, blev dock bara 70kr rikare. ^^,
 
Trött myspojke! :) <3
 
Mina fina alla <3-dag presenter! =D <3
 
Jag och Victor delade på en semla igår! :)
 
Finns inget underbarare än att få vara nära min David! <3
 
En bild på magen från igår :)
 
Haha, så rolig! =D
 
Det ska börjas i tid! =D
 
Victor verkar tycka det är så spännande med bebisar! Han tränar på sin docka han har fått i julklapp. Han brukar bädda ner den, mata den, goa den och här läser han för den. Så himla sööööt! :) <3 Han kommer bli en superbra storebror! :) <3
 
Han sitter ofta och bläddrar i våran barnbok och kollar på bebisarna. Det är ju så spännande! :) Han kommer nog tycka det blir skitkul och spännande när vi kommer hem med en riktig bebis åt honom! =D <3
 
Så en video från idag när vi var ute och lekte! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0