bompobom

Jahaja, då var det väl dags för update igen. :P Jaa vi har det lite "kaosigt" här hemma nu när dom är och håller på med att renovera lilltoan. Dom har som skärmat av gången mellan hallen och lilltoan/sovrummet. Så man orkar inte hålla på att krångla och springa därigenom. Så vi har fått sova i Victors rum nu i 3 veckor blir det väl. Så vi sover antingen där på madrass eller på soffan, för att vi tycker soffan är skönare. =P Såå det blir så trångt och stökigt allting + Då att det fortfarande är uppskärt köksgolvet och bara nån planka och plast över det, så köksbordet står inputtat mot väggen och allt är bara huller och buller. :S Usch det är så jobbigt. Så inte så kul att vara hemma just nu. Så vill man ju kunna sätta ihop spjälsängen och börja göra fint och förbereda för den nya bebisen men det går ju inte direkt i det här stöket. :S =(
Så jag bara väntar och hoppas att det blir färdigt nån gång.
 
Så jaa. Jag har väl försökt att vara borta. Så vi har varit hos mormor och morfar en del. Var där och bakade biskvier en dag. Haha, jag tänkte börja baka i tid till Davids kalas så det inte ska bli nån stress men nu är ju problemet att se om det lyckas bli kvar nån till kalaset. ^^,
 
Sen var jag ju och hälsade på hos Tina efter att dom kommit hem från Thailand. Så då fick vi se allt hon hade köpt. Hon hade köpt några tröjor till Victor och en massa fina bebisklänningar till nåns framtida flicka! =D
Sen var jag i dj också där jag fick se vad Amanda hade köpt så fick jag 2 fina klänningar och en byxdress av henne som hon köpte i Thailand men redan var less på. =P Haha. Jag tyckte det var fint så jag tog gärna emot det! =D
 
Så förra veckan var vi och hälsade på och lekte hos Jonna 2 dagar. Då fick jag även hjälp av Maj med hur jag skulle sticka det sista på Victors kofta så nu är jag äntligen färdig med den! =D Det var kul!
 
Nu i veckan har vi hunnit med Barnmorskebesök i Tisdags och Ultraljud i Onsdags. Allting såg då bara bra ut.
 
Idag är en sån dag jag känner mig instängd och less. Är så trist när jag inte har nån bil hemma, man känner sig så fast. Mina systrar har varit sjuka så jag har inte kunnat åka till Djuptjärn och hälsa på heller. Vill ut på stan eller till djuptjärn och baka, bara komma ut och göra nånting. :/
 
Jaja imorrn är det ju Fredag iaf så då blir det ju roligare med helg och att få ha David hemma. =D <3 Så blir det ju kalas för Nea i helgen också! =D
 

Här ser man avspärrningen....jag kommer ju knappt igenom där med min tjocka mage så enklare att gå ut och in genom andra dörren. Jobbigt.... -_- Victor har gjort hål så han kan hålla koll på byggarbetarna iaf! =D ^^,
 
 Snyggingen i koftan jag stickat åt honom! =D
 
Söta kläder från Thailand. Dom har ju mest fina klänningar där men blev nån tröja till Victor också. :)
 
Så lite bilder från tidigare nångång när vi var ute och lekte och byggde snögubbar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0