Babyshower

Haha, jaa igår blev jag kidnappad av mina småsyskon och Jenny till en "babyshower" som familj och vänner hade ordnat till mig! :) <3
Haha jag som trodde mina småsyskon helt plötsligt hade blivit så snälla utan anledning och skulle locka mitt hår och sminka mig! ^^, Sen när vi skulle iväg så förstod jag ju att det var nått lurt på G. =P
 
Jag sa till David när jag kom hem att det känns nästan jobbigt, det känns som att det var alldeles för mycket att det hade dom inte behövt göra för mig! Men då sa David att jag älskar ju själv att fixa presenter och sånt till folk så då måste man väl kunna ta emot det också. =P Haha, så det är ju sant. Men det känns som att jag vet inte hur jag ska kunna tacka er alla, men jag hoppas iaf ni fattar att jag blev superglad och tycker det var jättefint gjort! :) <3
 
Så då fick jag bland annat en suuuperfin bebiskorg som jag alltid har velat ha! :) Så direkt jag kom hem så bäddade jag i den! =D Så nu behöver jag inte fundera på att fixa spjälsängen på ett tag för nu har den lilla bebisen världens finast korg att sova i den första tiden! <3 =D Så skönt nu också att ha en sovplats fixad och redo! :) Så nu är allt det viktigaste klart inför den nya bebisen så nu börjar man ju nästa vilja ha ut den. ^^, Haha, nää lite till måste den nog stanna iaf! =P
 
Hmm, annars har jag börjat sova dåligt nu. :( Jag som alltid brukar sova hur bra och lätt som helst! =P Så har varit väldigt trött dom sista dagarna så annars orkar man inte ta sig ut och göra så mycket. Jag är supertrött i huvudet och försöker sova men det känns som en inre stress i kroppen som gör att jag inte kan somna. Man ligger och vrider och vänder sig åt alla håll. Är väl att man är tungandad och hjärtat får kämpa mer med allt extra som gör att det blir jobbigt. Minns inte att jag hann få några sånna här besvär med Victor. Hoppas det bara är nått tillfälligt och att det går över. Man vill ju kunna sova bra och vara pigg och utvilad. Men men, så är det, det är ju inget man kan påverka direkt. Jag försöker iaf ligga och vila på dagarna när Victor vilar så man får försöka så gott det går. =P
 
Fick bland annat bebiskorgen, en gossikanin, babykläder, nappar och blöjor :)
 
Så hade dom gjort så fint och gott fika och tårta! :)
 
Alldeles för snälla! ^^, <3 <3
 
När jag bäddat och gjort mysigt i korgen! :) <3 Har beställt ett gungstativ till den också! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

De var du såå värd bästa Fia-Lotta! :) <3 <3 ja nu har den en himla mysig sovplats lillhjärtat :D

2015-02-28 @ 12:22:13
Postat av: Ida

Åh så fint! Saknar dig min Fialotta! <3

Svar: Miss you to fina Ida! <3
Sofia Sandberg

2015-03-01 @ 22:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0