Life

Ja, det kommer nått inlägg då och då. =P
Lilla tjejen hon utvecklas för fullt. Det var så kul för nån dag sen när hon för första gången verkligen gapskrattade åt Victor. Han höll på att kasta nå saker på golvet framför henne å hon tyckte det var skitkul och gapskrattade varje gång han gjorde det. =P Sen stod jag och Victor och hoppade framför henne bara för att få henne att skratta massa åt oss. ^^, Haha, det är så underbart! <3
 
Idag har vi dessutom tagit bort ena spjälsängssidan på Victors säng. :0 Det kändes kul, nu känns han så stor! Det kändes som att det var dags. Han brukar själv gå och bädda ner sig på soffan när han är trött så då kändes det som att han ska kunna gå själv och lägga sig i sin säng istället. Jag tror det känns väldigt kul för honom också, det blir som lite eget ansvar. Han är väldigt duktig och brukar vilja gå och sova när han är trött. Nu ikväll funkade det jättebra. Jag satt och läste för honom en stund och sen sa jag gonatt och gick och lämnade honom och han låg då kvar och somnade. Blir spännande att se vad han kommer göra på morgonen. Skulle tro att han antingen kommer och väcker oss, sätter sig och leker i sitt rum eller går och ser på tv. =P
 
Sen idag har jag kommit på att jag antagligen har magnesiumbrist. Jag har senaste tiden varit så "besatt" av mörk choklad. Det är lite konstigt för jag har inte varit sugen på nått annat godis men mörk choklad måste jag typ ha hemma hela tiden. Har t.o.m kunnat äta en massa 80% choklad som inte ens är direkt god. Typ bara som en craving, att jag bara måste ha det bara för att typ. :P Konstig känsla. Så idag googlade jag det och då var det tydligen vanligt att man får starkt sug efter mörk choklad när man har magnesiumbrist. Så var det en massa annat som också stämde in t.ex. att jag tycker jag har varit mycket tröttare än vad jag minns att jag var när jag ammade Victor, jag har tänkt att det beror väl på amningen men antagligen beror det väl på magnesiumbristen då. Jag har haft ont i knäna så jag har tänkt att nu får jag väl reumatism, men tydligen kan man få ont i kroppen av det också. Jag har haft UVI vilket jag tyckte var väldigt weird eftersom det brukar jag aldrig ha, hade det 1 gång när jag var gravid med Victor också och det kunde man tydligen också få av magnesiumbrist. Sen tappar jag en jäääääkla massa hår också. :| Så imorrn blir det att skaffa magnesiumtabletter och se om min mörk choklad craving försvinner. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0