Domdidom...

Jaa här rullar livet som 2 barnsförälder på. :)
David har börjat praktik nu i veckan så det här är faktiskt första veckan jag är hemma själv med barnen. Det går då så bra så. =) Fast nog blir det ju skillnad från 1 till 2. =P På Måndag vaknade vi alla samtidigt och 2 otåliga hungriga barn på morgonen så då kände jag mig som en jojjo som for mellan båda barnen och försökte hinna byta och mata dom om vartannat! Haha! =D Aja det är härligt, lite utmanade och fullt upp ska det väl vara. Dagarna går då lite fortare iaf! =P
 
Så jaa jag vet inte, det flyter då på bra med lilla tjejen. och Victor är då så himla snäll och hjälpsam med henne! <3<3
 
I helgen överraskade vi Nea med en babyshower! Så det var ju supertrevligt! =D Hon blev då så glad och överraskad! =D Hihi! Så fick hon en massa fina presenter och vi fick gott fika! ;)
och igår var jag och barnen, Emma och Jenny hos Nea och hälsade på. =)
 
Bjuder på lite bilder på mina ögonstenar! :)
Victor på sin nya ståbräda vi köpt till vagnen, den funkade super! :)
 
Kul att plaska i vattenpölar! :)
 
Mys med min lilla sessa! <3
 
Snygga coolingen! B-) <3
 
Härligt med vår! :)
 
Go! <3
 
Lill snutte! <3
 
I så fin kofta mina kusiners farmor har varit så snäll och stickat åt mina barn! <3 :)
 
Puss! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0