Världens lyckligaste! <3<3<3<3<3

Äntligen, äntligen, äntligen!!!
Soooom jag har väntat på denna dag! =D
Idag har vi äntligen fått vara på ultraljud och fått se på vårat lilla mirakel som växer i min mage. <3<3<3
Jag har varit så nojjig och knappt vågat tro på det. Så det var en sån enooooorm lättnad att få se och höra att allting var bra! Jag har velat ringa dit flera gånger och säga att jag vill ha en ultraljudstid nunununu! Men jag har så snällt lyckats hålla mig och fått vänta. Såå ja, nu känns det iaf helt underbart. Ultraljudstanten var jättebra, hon gick jättenoga igenom och förklarade allting. :) Så fick vi såklart bilder också men My har lånat min kamera så jag har inte den hemma och orkar inte lägga in från telefonen så tyvärr kommer det ingen bild här nu iaf, men för dom lite modernare läsarna så finns det en bild på facebook iaf! ;P (absolut ingen pik till Linda) ^^,
 
Yes yes. Så mamma var här och lekte med Victor medans vi var på ultraljudet. Annars i veckan så var jag, Victor och Nea och hälsade på Emma i Tisdags och igår var vi hos mormor och morfar och hälsade på. :)

Kommentarer
Postat av: nea

Yeeey!!:D är så lycklig för eran skull! <3

2014-11-01 @ 08:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0