Umgänge och paketväntan. ^^,

Idag har jag och Victor varit och hälsat på hos Emma och Johan. Vi åt lunch och hade det trevligt. :) Sen for jag, Emma och Victor vidare till Jenny så var även Nea och Nisse där. =) Så fick jag ett fint armband som Jenny hade gjort till mig! ;) =D Så det var trevligt att umgås och ha lite tjejsnack. :)
 
Annars igår så unnade jag mig att beställa lite grejjer. Betällde hem nya bestick som vi har behövt lääänge. Så nu äntligen får vi fina och rejäla bestick! Dom var på kampanjpris så det var under halva priset. :) Det är en sån tråkig grej man inte direkt är så sugen på att lägga pengar på, men jag önskade så jag får dom av min familj i present när jag fyller år. Så det är skönt att äntligen ha fått det gjort.
Så beställde jag en jättefin klänning till mig själv också så jag ska ha nått fint att ha på mig på t.ex. jul, nyår och födelsedagar. =) Så det är så roligt att vänta på paket! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0