Finally getting something done...

Idag har jag varit duktig och gjort lite nytta. :) Först på morgon var jag och Victor ute på en prommis med Tina och Tösen. Det var jääkligt halkigt ute, men vi överlevde! ;P Sen lånade vi hem Tösen medans Tina skulle fara och träna. Victor var så snäll och klappade på Tösen och gav henne en massa leksaker...och jag var världens glädjedödare och tog av alla leksaker så hon inte skulle bita sönder dom. ^^, Haha!
Sen blev jag så trött av att hålla koll på dom två energiknipparna så då blev det att vila med Victor sen när Tösen hade farit hem. :)
 
Sen nu ikväll fick jag ett städryck. Jag blev så less på att jag tyckte det kändes så mörkt i lägenheten så nu har jag äntligen hängt upp en kökslampa ovanför köksbordet! =D Haha, jag och David köpte den väl för över ett år sen så det var väl på tiden. Det blev jättefint, jag blev så nöjd! Dock har vi inte fixat så den hänger rakt ovanför bordet. Det måste borras så det får David fixa i helgen. =P Sen fick jag äntligen städat bort alla sommarkläder och fram med vinterkläderna. ^^, Så nu har jag rensat och gjort fint i hallen, bara lite skrot som måste till tippen också. =P Så det är så skööönt att få lite nytta gjort. Så nu sen har jag chillat i soffan resten av kvällen så var David så snäll och skämde bort mig med att fixa kvällsmaten åt oss! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0