Utedag

Tjollahopp!
Var ett tag sen jag skrev.
 
Idag har jag och Victor mest varit ute hela dan. Först var vi ut på en liten snabb promenad i morse. Då tyckte jag det kändes så varmt och skönt ute. Så då sen när Victor skulle vila så tog jag med mig en stol och en bok och gick ut och satt min och läste/solade lite så fick Victor vila i vagnen. Dock tyckte jag det blåste lite kallt så då var vi inte ute allt för länge. Sen när Victor vaknade så åt vi lunch och efter det gick vi till Jonnas dagis där det var "öppet hus" idag. Så då fick vi se lite hur det såg ut där. Sen skulle alla dagisbarn springa "vår ruset" så då fick vi se på och hejja på alla barn som sprang och fick medalj. Så det har varit riktigt skönt att vara ute. Kul för Victor att få se alla andra barn som sprang och busade. =)
 
Igår var vi bjudna på Tacogratäg till middag i dj. Så då var vi där och åt och hälsade på. Så var Tina och Tösen där också. :) Sen på kvällen efter vi hade varit där så var jag på Zumba. Kul kul! :) Det är riktigt härligt att vara igång och träna och man märker skillnad så fort! :)
 
Så lite bilder
Kära! <3
 
Goungen! <3
 
 
 
***********************

Jag satt för nån dag sen och filosoferade och tänkte på att jag och Victor har det riktigt kul tillsammans här hemma. Jag har sällskap som jag får underhålla/prata/tjorva en massa med. Sällskap av den underbaraste i världen! <3 Så då passade jag på att föreviga detta ögonblick och fotade mitt underbara lunchsällskap! =D <3<3
Jag sitter på tryggt avstånd och äter lunch i godan ro. Victor förklarar och gestikulerar ivrigt där borta! =D
 
Sötaste sällskapet! <3<3<3<3<3<3<3
 
Lillbus! <3
 
*************
 
Så imorse vaknade Victor kl 06. Då tog jag honom till mig så kramades vi så somnade han om. Sen sov han som en boss i våran säng. Jag vaknade av mig själv 07.30 och då sov lillen ännu tugnt. Det är inte ofta han sover så länge. Det är lyx att få vakna av sig själv! =)
Där sov han som en kung!
Sträcker ut sig. Nyvaken efter att mamma för en gångs skull fick väcka honom, istället för tvärtom! ;) Då fick jag en ny "uppenbarelse" då jag slogs av vilken stor pojke jag har fått! Han är inte så liten bebbe längre. Men för mig är han ännu min lilla bebbe, men han börjar bli mer och mer en stor pojke! =)
 
Annat var det här när han var alldeles nyfödd. Mina vackra killar! <3
 

Kommentarer
Postat av: nea

Världens sötaste kille! Ja han har verkligen blivit en stor pojk :D tant Linnea ska komma och hälsa på er här nån dag:) <3

Svar: Do that! :)
Sofia Sandberg

2014-05-16 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0