Underbara Onsdag! =D

Jaaa, Onsdagar kan också vara bra dagar! =D Det är röd dag imorrn vilket innebär att jag får ha min älskling hemma extra mycket den här veckan då han är ledig både imorrn och på Fredag! Yaaaay!! <3<3<3 Wunderbar!
Idag har jag och Victor varit på familjenshus och lekte lite. Så var Victor på läkarundersökning. Haha, han var så rolig. Han var inte så samarbetsvillig med läkaren. Victor satt mest bara och funderade och glodde på läkaren som att han tyckte han var dum i huvet, medans läkaren försökte locka Victor att plocka saker och klappa händerna m.m. Men Victor var totalt obrydd. ^^, Hahaha sötunge, jag tycker han var jätterolig, skrattar varje gång jag tänker på det! ^^, Läkaren undrade om han alltid var såhär lugn. Hahahahaha. Jaja läkaren var snäll och gav han godkänt iaf så det var ju tur! ;) Jag fick vara lite mer samarbetsvänlig och berätta istället när Victor inte ville visa. ^^,
 
Så vi promenerade dit och tillbaka med vagnen i det härliga vädret. =) Sen har jag hunnit vara ute och springa en runda också och promenerat till affären och handlat. Så har jag hunnit sitta och njuta i solen på balkongen lite också. =) Så härligt att vara ute i solen! <3
 
Nu ikväll låg jag och David och såg lite serier och mös med kex, ost och te. :) <3
 
Victor undrade vad det var för fel på läkaren och läkaren undrade vad det var för fel på Victor. ;) Hahahahahhahahahhahahahahahahahaha!! Gounge! <3<3<3
 
Victor så himla mysig och cool i sin fina onepiece han fick av Ida!! <3<3<3
 

Så lite bilder på när Victor leker med sin traktor som är hans favorit leksak just nu! Han tar med sig den överallt!!  Underbart att se han roa sig och ha så kul med den! Han ser så himla koncentrerad och söt ut när han kör runt med den överallt! <3<3<3 Mitt älskade hjärta! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0