Stek och tennis

Vilken underbar dag det var igår. Det var så solig och varmt. Så när Victor skulle vila så gick vi ut så han fick sova gott ute i friska luften i vagnen och jag kunde ligga ute i bikini och njuta av solen. Så hade jag med mig en bra bok jag låg och läste lite i också. Mysig sommarkänsla! :) Så det har gått riktigt bra för mig att jobba på brännan, jag tycker att jag redan har börjat bli fint brun! =D 
 
Sen igår kväll var mamma och Mange här och nattade Victor medans jag och David var och spelade tennis. Det var superhärligt och jättekul! =D Det är värdefullt att komma ut lite ensamma och göra nått kul tillsammans! Quality time, det tycker jag är viktigt! :) Så var det ju såklart extra kul för att jag vann den här gången!!! =D =D =D Wooooho! Men det var superjämt! =) Det ska bli mycket tennis i sommar!
 
Dock så kände jag sån saknad när vi missade Victors nattning. Det är knäppt att man kan sakna och missa nånting så mycket så "enkelt". =P Jag vet ju att Victor är trygg och hade det hur bra som helst med mormor och morfar. Han hade somnat som en stock på en gång. Så det hade ju gått hur bra som helst. Men man är så van att alltid vara där och mysa med honom innan han ska somna. Man vill alltid vara där för honom. Så det blev som en saknad att man missade det. Så sen när vi kom hem hade jag typ lust att väcka honom och mysa med honom och säga att nu är mamma och pappa hemma. Men det kunde jag ju såklart inte göra när han sov så gott. Så jag fick snällt vänta tills idag och mysa extra med honom nu på morgonen istället. Alla dessa stunder som betyder så mycket. Han är verkligen underbar min Victor! <3<3<3
 
Idag var det inte lika fint väder så idag har vi mest fått hålla oss inne. Vi hann ut en sväng när Victor skulle vila och var ute ett litet tag men snabbt gick solen i moln och då blev det genast mycket kallare så då gick vi in igen.
Annars idag ska jag nog försöka städa till lite och så blir det väl ut på en springtur.
 
Så lite bilder från i förrgår när jag, David, mamma och Victor var ute och gungade i lekparken här utanför :)
Nöjd kille! :)
 
Underbaraste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0