Soliga Söndag.

Yaay, sommaren är här! =D Idag kring lunchtid promenerade jag, David och Victor till mormor och morfar. Så fick vi go lunch av dom. Sen satt vi ute på altan i solen och fikade. Så kom det lite andra besökare dit också. Sen var vi där ute på altan i flera timmar och bara njöt av solen! Det var så underbart härligt! Nu har jag dock blivit räka. Som vanligt. -_- Haha, aja det har nog lagt sig tills imorrn så är jag brun och fin istället. Dock blev det lite konstig bränna men det hinner gå till sig sen. ^^, Sen var vi inne och kollade hockey-vm Sverige mot Canada. Så fick vi mormors goda palt till middag! =P =D Sen när vi kom hem så var jag så tränings taggad så då for jag ut och sprang en runda också. Jag har kommit igång och hållt i min träning så bra nu. Det är riktigt skönt att vara igång och man märker förbättring så fort. Det är kul! =)
 
Bästa motiveringslåten! ;)
En av alla bra zumbalåtarna som går rätt mycket på repeat här hemma! :) Dom har så jäkla bra musik på Zumban och det är så jäkla kul! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0