Dans

Igår var jag och David på fest som träningskompaniet och Nova hade anordnad. Där bjöds det på middag, underhållning, "lek" och dans. Så var mamma, Tina och Amanda också där. Sen efter vi hade varit där så gick vi även ut på lilla och dansade. Kul att få komma ut och dansa, jag som varit så dans sugen! :) Dock så var jag besviken på musiken. :( Tyckte inte den var så bra, bara nån få riktigt bra, kul låt. Så hade varit ännu roligare om det hade varit bättre musik och mer folk jag kände ute. Men vi hade det riktigt trevligt och mysigt iaf och som sagt, kul att få komma ut och dansa lite! =)
Nea var så supersnäll och ställde upp och var barnvakt! Det hade då gått så bra så, som vanligt! =) Riktigt guld värt att hon ställde upp så jag och David kom ut lite tillsammans! =) <3<3<3
 
Så idag har jag, David och Victor varit ute på familjedag vid strandängarna. Det var Barn- och fritidsprogrammet här i Kalix som hade anordnat det med olika aktiviteter och alla inkomster gick till barncancerfonden. Så det var ju ett superbra initiativ! Så det måste man ju såklart vara med och "stötta". =) Victor var ju dock för liten för alla aktiviteter så vi var mest åskådare. Han tycker det är kul att se på alla andra barn som springer runt och busar. =) Så köpte jag mig en ny vattenflaska och en fin barncancerfonden pin och så fikade vi. Så det var som kul och mysigt. :)
 
Sen såg vi lite hockey här hemma som tyvärr inte gick så bra. Nu ikväll har vi myst framför tv:n med lite lördagsgodis. Nu blir det snart att sova för att orka upp kring 07 med lilla grabben imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0