Sunny days!

Sommar!!! <3<3
 
Igår promenerade jag och Victor till Djuptjärn. Först gick vi hem till mamma och åt lite lunch. Sen gick vi och umgicks med Linnéa hos hennes mamma. Så vi var lite ute och inne. Fick mest följa med Victor dit han ville. ^^, Kul med sällskap och surr. Så fick jag se Neas fina förlovningsring irl också. =)
Sen gick vi hem till mamma igen när lillen skulle äta och vila. Så då vilade han där i vagnen medans jag och mamma låg ute och solade lite. Sen när David kom efter han slutat skolan så köpte vi och åt pizza till middag. Sen på kvällen efter att Victor hade somnat så spelade jag, David och Maria lite Trine. =)
 
Idag gick vi till mormor och morfar. :) Så jag har passat på att ligga och sola på deras altan medans Victor vilade. +29 grader visade deras termometer ute på altan i solen. Det var underbart! Så nu har jag blivit brun och fin! Dock har jag varit så dålig på att sola baksidan så är mest bara brun på framsidan. Haha! Får fixa det! ^^, Så det var himla trevligt att vara där. Är ju som alltid roligare med sällskap! =) Så blir man ju så bortskämd med god mat när man är där! Det blev smörgåstårta till lunch och grillad Karré och potatisgratäng till middag. Så en massa gott fika såklart! Mums mums! :)
 
Så det har då varit en bra början på veckan. Nu på sommaren vill man ju bara ut ut ut och njuta när det är så underbart väder. Inge kul vara hemma själv. =P
 
Så fick jag mina skattepengar idag. Kuul! =) Då blir det shopping till helgen! =D =D =D Blir nog att köpa en ny telefon till mig då! :0 =D Kanske på tiden? ^^, Dock är jag lite nojjig. Känns som att jag kommer sakna min kära knapptelefon. :O Höhö.
 
Så bjuder jag ju på lite bilder såklart! :)
Kärlek! <3
Bilder från när vi var på familjedagen på strandängarna. :) <3
 
Hold my hand, I'll show the way.
Guard your steps and keep you safe. <3
 
Kul att gunga! =D Underbar! <3
 
Mina myskillar! <3 Dom bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0