Sol och bal

Igår var jag ute och solade. Var faktiskt duktig och solade baksidan den här gången! =D Så tycker det genast jämnade ut sig rätt bra. =P Läste även ut min bok jag höll på att läsa. :( Så nu måste jag hitta nått nytt. Tror det blir "50 shades of grey" :)
Sen när David kom hem från skolan så grillade vi kyckling. Muuuums! Så mycket godare mat blir när man grillar den! =D
Sen for vi in till stan och kollade på alla som gick studentbalen. Mycket fina håruppsättningar och klänningar. :)
Sen på kvällen när lillan hade somnat så spelade vi lite med Maria. :)
 
Yaaaaay idag är jag ivrig och väntar på posten. Har beställt en massa grejjer som borde komma idag! Allt är till Victor. ^^, En ny bilbarnstol, presenter tills han fyller år och lite mer nya fina kläder!! Då gäller det bara att lyckas hålla sig från att ge honom presenterna förrän han fyller år! Haha, men det ska jag nog klara! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0