Shopping!

Vi kunde inte hålla oss tills imorrn så det blev en Luleåresa idag. :) Lillkillen fick stanna hemma hos mormor och morfar. Så nu har vi uppdaterat Victors garderob. Det blev ingen telefon till mig då dom hade slutat sälja den modellen jag hade tänkt köpa. Det ska komma en ny modell av den snart så då kanske det blir att köpa den nya istället eller beställa den gamla modellen billigt på nätet. Hur som, jag är ju inte så brydd så det är ju inge bråttom med att fixa det. =P Jag shoppade mig ett nytt linne och ett par nya shorts istället, mycket bättre!! ;) =D
Så det var kul att komma ut och få se i affärer och shoppa lite. :)
 
Glad tjej med nya kläder! =D

Kommentarer
Postat av: nea

Men fett snygg morsa!!;)

Svar: Danke! :) <3
Sofia Sandberg

2014-06-07 @ 18:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0