New stuff

Blev lilla julafton när jag fick hämta ut alla paketen jag hade beställt! ;) Så kul det är med nya saker! =D Victor blev suuuuperfin i sina nya kläder! =)
 
Igår var jag och David på årets första bilbingo. Jag kände på mig att vi skulle vinna, men jag hade feeeel! =0 Jag som tycker mina "känningar" brukar stämma så bra. Skyller på att det var Fredag den 13:onde som jinxade. ;)
 
Roligt med en massa paket! =D Victor är förväntansfull! ;)
 
Ett par av alla hans nya fina kläder! <3 Supersnygg! Dock saknades det en knapp på skjortan på vänsta ärmen så skulle vilja byta den. Så om nån ska till Luleå/Haparanda/Piteå så kan ni ju hojjta så kan jag ringa och höra om dom har rätt storlek inne så kan nån ta med och byta den till mig :) Om inte annat så ska väl mormor och morfar säker till Piteå snart så då kan jag ringa dit och höra om rätt storlek finns där så kanske dom kan fixa det åt mig. :)
 
Vi blev så nöjda med den nya bilbarnstolen! Den är så fin. Där kommer lillen sitta som en kung! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0