How I love the ocean...

Äntligen börjar nog solen och värmen komma tillbaka! =) Idag var det en fin dag. Jag och David var ute en sväng vid havet och njöt av vattnet och solen. Det är så underbart! <3
 
Sen när vi kom hem så började jag städa lite. Måste ju städa till kalaset som är på Tisdag. :)
 
Lillan är så supersöt när han sover. Han har börjat tjorva i sömnen nu. ^^, Han har satt sig upp några gånger. En gång satt han och grät, så la jag ner honom så blev han lugn igen. En annan gång satt han och vinglade åt alla håll så han såg ut som ett fyllo typ. =P Haha! En annan gång satt han bara lugnt och sov. Det ser så kul ut. =P Nu ikväll kröp han i sömnen och sa "-mama, mama, mama, mama." !!!<3<3<3<3 Gooooo! Han är så mammig just nu! ;) <3<3<3
 
Aja, nu blir det gossa ner sig i soffan och se på film! :)
 
Lite bilder från idag. Min nya fina byxdress, älskar den! =)
 
Tyckte David var gullig som köpte en "Trissammans" åt oss. Ska skrapa den nu, så hoppas på vinst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0