Helgen

Då har den "långhelgen" flygit förbi. Vet inte om vi direkt har hunnit fått så mycket vettigt gjort. ;P I Torsdags hade vi ju iaf underbart sommarväder här i Kalix. Så då låg jag hemma hos föräldrarna i dj och njöt av solen, musik och fick grillade hamburgare av Mange. "Semester!" ;) Sen på kvällen såg jag och David på film, "Non stop", den var väl helt ok. :)
Annars har dagarna mest flytit på. Jag och David grillade och åt go mat igår. Mums, det är så jäkla gott med grillat, det måste bli mycket sånt i sommar! =) Vi har varit ute på promenader och gungat med lillen. Victor har fått lite nya kläder, ett par jeansshorts med matchande sommarhatt till. Victor har gjort framsteg och börjat gå sina första steg. :) Superkul! Så söt han är! =) <3
 
Victor i sina nya kläder :)
 
Nu ska jag David och Maria spela lite Trine 2. :) Ett supermysigt 3-player äventyrsspel! =D

Kommentarer
Postat av: Tant Emma

Gullunge!!! Superfina shorts å hatten var ju urgullig:)

Svar: Jo visst var dom :)
Sofia Sandberg

2014-06-02 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0