Bakning

Pjuuuh. Idag har jag gjort bort att baka biskvier. Kom på för nån dag sen att jag kanske måste baka nått fika till lillen kalas! =) Biskvier tar sån jäkla tid, så skönt att ha det bortgjort nu iaf! =P
Så idag har Victor varit på sitt första tandläkarbesök! =D Han fick gaddarna inspekterade, så fick vi info och en tandborste. ^^,
Sen kom mamma hit och hälsade på och lekte med lillen medans jag bakade. Nu ikväll var även mormor och morfar förbi och hälsade på så fikade vi och hade det trevligt.
Min lilla kille har varit ovanligt go idag. Han kom flera gånger och klättrade upp i min famn och goade mig hårt! Suuuuupermysig! Hoppas han fortsätter vara såhär go! =D ;) <3<3<3
 
Annars igår hade vi bara en hemmadag. I Tisdags var vi och hälsade på Emma så var Cissi där också. Då fikade vi och hade det trevligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0