Badpremiär

Yes, igår fick vi äntligen årets badpremiär, i tempererad utomhuspool! =P Haha, fusk! ^^,
Jag, David och Victor var på strandängesbadet. Jag lyckades köpa säsongskort där till både mig och David för mitt friskvårdsbidrag! Hehehehehehehe! ;) Suuuuper nice så nu kan vi fara dit och bada när vi vill! =D Hoppas bara det fina vädret håller i sig då! Fast nu kommer vi nog ändå inte hinna dit på ett tag. Nu är det full rulle hela veckan. Imorgon blir det kalas hela dan och sen Onsdag och Torsdag går det väl rätt mycket tid till att packa inför semesterresan till Jönköping som börjar på Fredag. =)
 
Så vi var då alltså på badet igår. Jag och David solade och badade medans lillen sov i vagnen. Sen när han vaknade så badade vi med honom i barnpoolen. Han älskar att bada. Han sitter och plaskade en massa. Sen när vi hade gått upp ur badet så ville han gå till poolen igen hela tiden. ^^, Gullegull! <3
 
Sen efter att vi hade varit där så tog vi med oss en massa god mat och for ut till Vassholmen och grillade. Sen hade vi picknick där och åt vår go middag. Vi grillade Flintastek, muuums så gott det var!
 
Sen på kvällen lyckades vi på nått sätt (kaffe) hitta krafter till att städa lite här hemma också. Så det blev så rent och fint! Tvättade hela soffan, så den blev så fin som ny! :) Lite försenad vårstädning! ^^, Så har vi städat lite sista nu idag också så nu har vi då en fin lägenhet tills kalaset imorrn! =P
 
Annars idag hann jag och Victor vara förbi och hälsa på Nea en sväng. Så var vi ute hos henne och solade. =)
 
Bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0