Back to basic

Ännu en helg förbi och ny vecka. Midsommarhelgen. Vi hade inte direkt det bästa midsommar vädret. Var är sommaren? Jag vill ju flytta ut till utebadet! ;) Jaja, jag tror på att den kommer snart! :)
Det är så skönt att få lite längre helg och ha David hemma. Jag hinner vänja mig och bli så bortskämd med att ha han hemma så det känns så tråkigt sen när det är Måndag och han ska på skolan igen. =P
 
Vi hade iaf en bra midsommar. Vi var en sväng till backholmen för lite firande där. Tyvärr vann jag inget pris på luftgevärsskyttet i år. =P Jag låg 2:a när vi for därifrån men tydligen så slog några andra det sen. Nåja det var ändå inga priser jag var nå brydd om, bortsett från första priset, men det är ändå alltid kul att få vinna bara för att! ;) Haha!
Sen for vi till mamma och Mange som bjöd på god midsommar middag. Så var Tina, Andreas och såklart lilla My också där. Så det var gott och trevligt! =)
Sen på kvällen när lillan hade somnat så gossade jag och David ner oss i soffan med varsin kopp te och en bit 70% choklad till och såg på film. Myys! Först såg vi "Enemy", den var weird. Vi såg inte ens färdigt den så allt klarnade väl antagligen i slutet men ändå väldigt weird handling och film överhuvudtaget. Så sen såg vi på "Grudge match" istället. Den tyckte jag väl var helt OK, rätt så B men ändå lite rolig och helt ok att kolla på.
 
Annars har vi mest varit hemma i helgen. Varit ute och lekt med Victor, pelat med Johan och Maria, grillat gomat m.m.
 
Nu idag gick jag och Victor till moster och Jonna och hälsade på en snabb sväng. Sen var jag på stan en snabbis och köpte en ny solhatt till Victor då hans förra har försvunnit. :S Nu vilar killen så nu ska jag äta lunch och ta det lugnt. Sen skulle nog Tina komma hit och hälsa på så då kanske hon får vara med Victor medans jag städar lite eller om vi går och hälsar på och leker med moster och Jonna igen. Får se vad vi hittar på. =)
 
 
Snygg killen! <3
 
Gomiddan jag och David åt igår. Mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0