Full rulle

Jaa. Nog är man då sysselsatt. =P Har haft fullt upp hela veckan som varit.
Som sagt så är dom ju här och renoverar så på dagarna är det full koll på Victor som gäller. Vi brukar för det mesta hålla oss instängda på hans rum och leka så det går ju bra. :) En dag när dom bytte alla köksluckor och garderobsdörrar var det lite extra jobbigt. Då gick det typ bara att vara instängd i sovrummet och det var inte så värst kul. Haha! =P För annars skulle han bara springa och riva ut alla garderober och så låg det verktyg och sågspån överallt. Inte det lättaste att hinna dammsuga upp allt sågspån heller när man måste hålla full koll på Victor. Så på dagarna när Victor vilar brukar jag sitta och ta det lugnt framför datorn för man behöver lite avkopplande egentid också! =)
 
Annars i Måndags hade jag, Nea och Jenny mysig julpysselkväll! =D Suupermysigt! Så då hade vi julmusik, glögg, skumtomtar, lussekatter m.m. Det var så kul, så då gjorde vi lite strutar, kristyränglar och apelsiner med nejlikor i. :) Såå kul, jag har alltid velat göra kristyränglar! =D Jag har alltid tyckt dom är så fina! =) Dom kommer hänga så fint i min gran! =D
 
Sen i Tisdags har jag varje dag försökt julstäda. Har blivit mest på kvällarna när David kommit hem så han har kunnat vara med Victor medans jag har donat på. Men pjuuuuuh vilken tid det har tagit!! Så känner jag mig som en gammal kärring. ^^, Jag blir fort stel och får lite ont i ryggen när jag typ sitter länge. Man blir så lätt andfådd av annars väldigt enkla saker. Jag får lätt sammandragningar när jag är igång. Vilket jag tycker är lite jobbigt då jag är så nojjig över att denna unge också ska komma för tidigt. Det är ju självklart inget man vill. Med Victor gick ju ändå allt väldigt bra men det är ju ändå ökade risker med att föda för tidigt. Så jag måste verkligen lyssna på kroppen och ta det lugnt när jag får sammandragningar. Men det är inte det lättaste när man vill fixa allt på en gång!!!! =P Men så är det. Så jag har fått ta lite varje dag. Hängt upp ett gardinpar/dag typ. Haha, såå det har tagit tid. Hade som mål att hinna färdigt med allt tills igår men det hann vi inte riktigt. =P Men nu är det inte så mycket kvar iaf! Vill ha in min gran, fixa pepparkakshuset och fixa julfika! =)
Så vi får fortsätta att kämpa på med julfixet några dagar till. =P
 
Så jaa det är så mina dagar har sett ut i princip hela veckan. Dagen=Victor, Kvällen=städfix.
Förutom igår då, då var det ju julskyltning här i Kalix! :) Så då var jag och gick runt stan och kollade på allt dom hade där. Det är så mysigt! =) Köpte en superfin stickad pippitröja till Victor som några duktiga tanter hade gjort! Så mysig! :) :)
Så igår borrade jag och David upp en hylla ovanför tv:n som jag hade köpt. Så jag har nånstans att ha alla fina saker som man har fått plockat undan för att rädda dom från Victor. ^^, Så det blev superbra, jag är sååå nöjd! =D Får lägga upp bilder snart på allt. My har snott min systemkamera så kan bara lägga upp från mobilen för tillfället och är lite lat med det. =P -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0