Paltmiddag

Idag bjöd mormor och morfar oss på palt. Mums, mums, mums, det är ju så gott! =D Så då var Tina, My och lilla Tösen där också. =) Victor hade kul och busade med Tösen och fick en massa pussar av henne! ;) Så dom var då så söta! :) <3
 
Sen efter vi hade varit där så var jag med mamma och testade på yoga. Det var tydligen nån speciell yogastil dom körde idag som var lite extra lugn, normalt brukar det tydligen vara lite rörligare. Nu var det väl mest uthållighet att stå och hålla olika positioner länge och sträcka ut sig. Men det kan säkert vara rätt kul att träna sen när man märker resultat att man blir vigare i kroppen. Sen efter det var jag ut på en snabb promenad för att få upp pulsen och värmen lite också. :)
 
Så det är lite av vad vi har sysslat med idag. :)
 
En så fin bukett jag och David fick av min underbara moster igår! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0