Ny vecka

Då var den helgen förbi. Jag har då haft en riktigt bra helg. :) Det är så jäkla coolt att se hur Victor utvecklas nu, det går så jäkla snabbt! Helt plötsligt från en dag till en annan så har han lärt sig nått nytt. Man kan tro han är uppe och tjuvtränar på nättern! ^^, På Fredagen var han helt plötsligt proffs på allt! Han började säga "ma, ma" och "pa, pa" och säger det jätteofta nu! Han satt och vinkade en massa till mig och David. Han hade skitbra balans när han gick med gåvagnen och gick hur bra som helst själv med den, han typ sprang fram! Och när han höll på att förlora balansen så hittade han oftast tillbaka till den själv. Så nu går det undan. Dock så får jag en massa mardrömmar nu när han håller på såhär och ska klättra på allt och ha sig. Jag drömmer rätt ofta att han håller på att falla så jag vaknar av att jag typ i panik kastar mig åt sidan i sängen och ska skynda mig att rädda honom. Haha, jaa det är inte lätt. ^^,
 
Nu börjar då påsk veckan! Det blir förhoppningsvis en bra vecka. Har en del att se fram emot! David har lite påskledigt så jag får ha hemma honom extra mycket! <3 
 
Hoppas alla får en bra påskvecka! :) Igår pyntade jag och älsklingen vårat fina påskris! =D
 
Coola killen! ;) <3
 
Såhär söt kan Victor vara på mornarna! ;) :* <3
 
Hittade några gamla men goa bilder på Davids telefon. Här låg han och slappade! så himla gooooo!!! <3<3<3
 
Han ser mätt och belåten ut! =D
 
Slapparkungen! ^^,

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha sötskit när han sitter i fotöljen ;)

2014-04-14 @ 17:33:18
Postat av: Fia

Jo riktigt go! :) <3

2014-04-14 @ 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0