Kvällspromenad

Idag har jag hunnit vara på ett Zumba pass, det är så kul! :) Ska börja gå på det nu minst 1gång/vecka så man kommer in i det. Sen efter jag varit där så for jag på Chili och kollade efter nå fina sommarkläder. Hittade dock inget speciellt så det slutade med att jag beställde mig en (förhoppningsvis) superfin klänning och en ny bikin till sommaren. =)
 
Nu ikväll gick vi hela familjen ut på promenad. Det var ju sån himla fin kvällsol här och varmt! Superhärligt väder! =) Så då fick Victor inviga sina nya fina skor.
Victor ute på promenad. :)
 
Tuffing!
 
Victor kan minsann också dansa Zumba! ;)
 
Perfektion! <3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Hahaha, jaag dööör så himla sööööta! <3 =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0