Fredagsmys

Jag hade en jättebra dag igår. Umgicks med Victor hela morgonen. Sen bjöd mamma oss på fika på stan så köpte hon ett par skor åt Victor. Så nu har han fått sitt första par skor. Dom är så himla småa och söta! Ett par blåa adidas fick han. =)
 
Sen på kvällen var jag i Djuptjärn så fick Amanda hjälpa mig att göra mig i ordning till när jag och David skulle ut på "dejt"! ;) Jag tycker det är kul att fara bort och göra mig färdig nån annanstans så får David sen plocka upp mig och jag får överraska han med hur jag ser ut. ;) Så det blir mer som en dejt. Fast igår hade vi privat chaufför Mange som skjutsade oss. Så lånade jag en långklänning av My som jag hade på mig så blev det lite roligare med "nya" kläder. =) Vi var ut och åt och drack lite gott på Vikingen. Jag åt Oxfilé och Fläskfilé med stripes till och David åt Pizza med Oxfilé på. Så det var gott. Var riktigt trevligt att få komma ut själva och bara njuta av varandras sällskap i lugn och ro! :) <3 Så då var mamma och Mange barnvakt. Sen när vi kom hem så skulle lillkillen sova. Så då när han hade somnat så hade vi myskväll framför tv:n resten av kvällen.
Jag känner mig alltid som galet nykär i min älskade David! <3<3
 
Jag redo för dejt! ;)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0