Duracellkanin

Tjollahopp! Nu är det verkligen full rulle på grabben här hemma. Han kör 110% hela dagen! =D Men det är roligt! Nu när han har börjat klättra upp på möbler så ska han ju såklart klättra, klättra och klättra på allt han kommer åt! Så då får mamma jaga efter och rädda honom när han faller eller när grejerna har tror han kan klättra på välter. ^^, Så han håller mig då sysselsatt. Han är väldigt envis också, han ger sig inte. Underbara unge! =) 
Det går heller aldrig att sluta förundras över hur jäkla söt han är! Jag känner mig så tjatig. Det känns som att jag säger minst 100 gånger /dag till honom att han är så jääääkla söt och ropar och ber David komma och se hur söt han är. ^^, Jag kan gossa och pussa på den söta ungen hur mycket som helst! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
Annars igår var i i dj en sväng och hälsade på, så bjöd mamma på fika. Sen efter vi hade varit där så promenerade vi till mormor och morfar och hälsade på. Där bjöd dom oss på Pizza. Sen hade vi ju sån lyx att vi hade sol även på hemvägen! Nu är det underbart härligt att vi har det ljust såhär länge! Man njuter så av våren och solen! :)
 
Bild tagen av Nea. Lilla söta duracellkaninen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0