Barnvagnsmarschen

Idag har jag och Victor varit och gått Barnvagnsmarsch här i Kalix. Vi gick med Anniken, Celine och Nea som också var med. :) Det var anordnat av rfsu för att visa sitt stöd mot mödradödligheten i Världen. Så det var väl för en bra sak, inte för att sånt gör nån skillnad iaf. =P Men det kändes som en trevlig grej och så man fick en överraskning! ;) Jag är ju så nyfiken och gillar överraskningar så det kunde man ju inte tacka nej till! Så då fick vi en bra härlig promenad i solen. Sen bjöd dom på fika. Så fick vi överraskningen som var en bok och lite annat tjaffs. Men boken var ju en bra överraskning iaf! =) Så lottade dom ut lite priser också, så då vann vi en liten pipande snutteleksak till Victor. :) Nea vann också lite olika smått och gott, så då vann hon bland annat ett presentkort att få bada i badhuset 5 gånger och eftersom hon redan har årskort där så fick jag och Victor det av henne! =D Så då får vi fara och bada där snart! =)
Sen efter det gick vi och fikade på Lyktan. Sen följde jag med Anniken på babysång. Jag är väl inte direkt nå brydd om sånt men Victor tycker ju det är kul att se på alla andra barn. Så är det ju pedagogiska och lärorika sånger så jag tror att det är bra och lärorikt för honom. Så där träffade Victor en killkompis som han skrattade en massa åt och tyckte det var så roligt att se på när han sprang omkring och jyrade. Den pojken tyckte också det var kul när Victor tyckte han var så rolig och skrattade så åt honom så då "showade" han lite extra. Så dom hade roligt. =D Så är Victor så söt nu när han har börjat vinka, så han satt glatt och vinkade en massa till allt folk. Supersöt! ^^,
 
Så vi har mest varit ute på äventyr idag. Så det har då varit en bra dag. =)
 
Annars så är lilla Victor rätt så mammig nu. Han ropar ofta på och vill komma till mamma! ;) Så himla gooo! Nog blir man lycklig i mammahjärtat av den sötnosen! <3<3<3<3
 
Min goa glada kille! ;) <3 Bild tagen av Anniken idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0