Making progress

Äntligen idag blev sovrummet färdigt! Det blev jättefint! :) Nu måste jag bara fixa upp grejjer på väggarna imorrn så får jag visa nån bild sen. Annars idag fick jag hem en massa kort jag hade beställt, så nu har jag äntligen "riktiga" kort på lilla Victor, så jag kunde fylla alla fina ramar jag har. =)
 
Så idag har vi väl mest städat till och flyttat tillbaka alla grejer in till sovrummet. Jäkla skönt att slippa ha allt det utplacerat huller om buller.
 
Så nu är det helg! Då blir det Fredagsmys med nånting gott och göra nått kul=Spela! :)
Ha en bra helg alla! :)
 
När jag beställde present till Emma så kunde jag inte hålla mig från att beställa present till mig själv och Victor också. ^^, Så det blev dessa fina handgjorda skyltar till oss. :)
 
 
Och så har vi äntligen fått inramat den fina bilden som en man ritade av oss när vi var i Thailand. :)
 
Älskade familj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0