En bra dag.

Tjohej!
Sorry sorry sorry för dom dåliga uppdateringarna. Jag tycker ju faktiskt det är rätt kul att blogga men ändå är jag så dålig på att uppdatera!! :( Händer väl inte allt för mycket i mitt liv att skriva om kanske. =P Ska försöka bättra mig!!! (Så säger jag väl varje gång? ;) Haha, whatever!
 
Jaja. Här hemma ser det iallafall ut som ett bombnedslag för tillfället, då alla sovrumsmöbler är utspridda överallt. Dom har nämligen ÄNTLIGEN kommit och börjat tapetsera i vårat sovrum som såg hemskt ut. För er som inte har sett det så kan jag tala om att det var det värsta rummet/tapeterna/klisterplattor/målarfärg man någonsin sett på ett par väggar. Det var ett väldigt svart och konstig rum. Så tapetseraren har hållit på i 3 dagar nu och nu äntligen börjar det svarta sakta men säkert försvinna. haha, han tyckte dom hade gjort ett bra jobb som hade lyckats få ALLT så svart. Stackarn, det måste ju vara det värsta rum han nånsin sett. Haha. ^^, Aja förhoppningsvis klart på Onsdag kanske jag vågar hoppas på.. ^^,
 
Annars då. Grabben växer vidare som ogräs. Haha. Han är så jävla söt och go. <3 Han "pratar" (=jollrar) en massa med en och gillar att ligga och leka i sitt babygym.
 
Igår var jag och Victor och hade "tjejkväll" (Victor fick äran att få vara med tjejerna!) med Emma och Nea hos Nea. Så det var mysigt. Vi pratade, såg tv och åt glass, fruktsallad och blåbär! Mums!
 
Idag är det jättefint väder så nu tänkte jag, David och Victor gå ut och njuta en sväng med vagnen.
Ha en bra Måndag alla! =)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hihi en riktigt mysig tjejkväll hade vi!:) måste vi snart göra om:) <3

2013-10-21 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0