Tjaotjao.

Jag är helt enkelt inte den bästa på att blogga. Men tycker väl inte det händer allt för mycket här så det får räcka med nått inlägg då och då. =P
Så hmm...Vad har hunnit hända sen sist då?
Har väl hunnit ha lite besökare. Moster och Jonna var förbi en kväll och Linda och Jens var här i helgen och hälsade på så då spelade vi lite wii. :)
Så har jag fått hem julklapparna jag hade beställt till Victor! =D Hans matstol han ska få är så jäääkla fin! Den kommer passa skitfint i mitt kök! ;) Det blev en tripp trapp stol i "off white" eller vad färgen heter, lite "gammaldagsvit" helt enkelt. Så alla andra fina grejjer jag beställde till hans rum, så nu längtar jag tills jag får fixa där inne. =)
Annars har jag även hunnit sätta upp julgardiner och sånt också, måste bara städa och fixa till lite mer så är julandet snart klart! Behöver lite nya grejjer också! ;) Så det blir nog stan imorrn om Victor tillåter! =)
 
Idag var iaf mamma barnvakt åt honom så var jag med och såg när David tränade. Så det var kul att få komma ut lite, barnfritt! =P Det gick så bra för Victor att vara med mormor också, han sov mest. =P
 
Nu ikväll kanske det blir att se film eller nått. Blir iaf mys hemma med familjen! <3
 
Den stolen blev det, fast i "off white" färg då, med den dynan till. :)
 

Så en bild på Victors fina säng. Det blev så mysigt med nytt fint påslakanset han fått av sin gammelmormor och gammelmorfar. Där sover han bra min prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0