Shoppa shoppa shoppa

Tjomtjom. Var i Luleå på shoppingrunda igår. Hmm..Jag tycker det är rätt jobbigt att vara och shoppa med lilla Victor. Det finns inte direkt några bra ställen att amma på. Så då blir det att man ska hinna gå på stan mellan hans måltider, så det blir mest stressigt. Så är det rätt tjorvigt med vagnen hit och dit och ut och in i bilen. Så vi skippade att äta själva så det slutade med 2 hungriga och irriterade föräldrar. =P Så det var väl inte sådär superkul. Mycket skönare att vara och shoppa utan honom, då är det lite mera speed i benen! ;) Jaja nog var det ändå kul att komma ut lite. Victor fick sig snygga nya kläder iaf! :) Nä, tacka vettja internet! Så sen direkt jag kom hem så satt jag mig och beställde en massa julklappar istället! =D Enkelt och smidigt! Så nu har jag stillat mitt shoppingbegär som dök upp! ;) Det kommer ju som sånna ibland.
 
Idag har vi mest sysslat med tråkig tvätt. :( Och varit med Victor såklart när han är vaken. =)
 
Lite sneakypeak på julklapparna. Blev bara till Victor! =D Roligast att köpa till honom! Blev mest en massa saker nu till när vi ska göra fint i hans rum. Han har ju inte så mycket användning för alla grejjer än just, men soon soon! :) Så tycker ju mamma det är kul att få fixa iordning fint i barnrummet! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0