Life update...

Yes yes. Nu har allt jag har beställt kommit så blir att hämta ut paket imorrn! Kul! :) Det blev en vit fin matstol till Victor också som han får av mormor och morfar i julklapp.
Idag har vi väl mest städat till lite här hemma och varit ute på promenad. Härligt! :)
Victor fortsätter att växa och utvecklas. Han kämpar och tränar på att åla sig fram när han ligger på mage. Han är så söt, man märker att han vill framåt. :> Han är som så himla go! <3
Annars vet jag inte så mycket vad vi har hunnit med. Var och umgicks med Emma, Nea och Tina en kväll i helgen.
Jag har köpt mig en blomma (julstjärna) så nu längtar man till att få julpynta och så måste man ju börja baka en massa gott julfika! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0