23år ung.

Yay då han man hunnit bli 23-åring. Jag hade en bra födelsedag. Fick en massa fina presenter och fick äta god tårta! =D Fick bland annat ett nytt grafikkort till datorn så nu har jag superfin grafik när jag spelar :) Hehe, nice nice!  Nu saknar jag bara en ssd-hårddisk, annars har jag fin fin dator. =)
 
Annars i veckan har vi varit på bvc, Victor växer fin fint. Så på Torsdag var det då kalas. På Fredag var anniken och Nea och sen moster och Jonna här och hälsade på. Sen på kvällen såg vi film, "The Croods". Den var bra. :)
Så här rullar dagarna på. Victor utvecklas hela tiden. Han tycker det är så himla kul att få "prata" så han pratar (jollrar) på en massa.
 
Idag är det då farsdag. Så då får jag och Victor fira våran älskade bästa pappa/sambo David! <3<3 Sen blir det farsdags middag hos mormor och morfar också med familjen/släkten. <3
 
Grattis världens bästa pappa!!! =D <3<3<3<3<3
 
Victor gav mamma present! <3
 
Älska tårta!! <3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0