Lördagsmys

Hade en riktigt bra dag igår. Jag och David var på barnenshus och beställde den vagnen vi vill ha. Den är skiiitfin! =D Det är så kul nu när vi har sett ut alla grejer vi vill ha och att få börja köpa allt eftersom. :) Så nu längtar man bara. Vill flytta nu nu nu nu så man kan börja göra iordning allting! Men får snällt vänta tills 1 Juni. Det är ju inte direkt nån brådska men man blir ivrig! =D Jag vill ju alltid ha allting klart på 1 gång! ^^,

Så hade vi sån tur när vi var på barnens hus för det var tydligen nån special graviditetsdag där igår också som vi inte hade nån aning om. =P Så då hade dom lite extra erbjudanden, så vi fick ett gratis babyskydd när vi beställde barnvagn samt att vi fick med oss en goodie bag med lite kul innehåll! =) Så det var ju bra timat! ^^,
 
Så kände David hur lillen sparkade och hade sig igår för första gången! =D Det var jävligt coolt! Känns som att det är så tidigt både jag och han har kunnat känna sparkar, men det beror ju mycket på hur bebisen ligger och så. Den var då väldigt busig igår kväll och sparkade och hade sig en massa! Så underbart coolt! =D =D =D Var så kul när David fick känna det också för första gången! <3
 
Så gjorde jag och David så god kycklingsallad och hade det mysigt och såg film igår kväll. :) Så det var en riktigt bra Lördag! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0