tjopp

Här rullar dagarna på. Förra veckan var det fullt upp med besök mest hela tiden. Så nu i veckan har vi tagit det lite lugnare. David varit hemma hela veckan, så skönt! Så vi har försökt vara duktiga och fått lite nytta gjort. Städat, tvättat, byggt lite möbler och så har vi äntligen fixat och ominstallerat min dator så nu funkar den mycket bättre! :) Och självklart myst en massa med lilla Victor. Jääklar det går inte att fatta hur fort dom växer! Igår när vi var och vägde honom så vägde han 3215g. Så han väger ju inte mycket ännu men för oss som är van att han var så jätteliten så känns han stor nu. =P Kläderna i storlek 50 passar nu, när han föddes drunknade han typ i dom. :P Så börjar han vara mer och mer vaken, vilket är kul. Så förundras jag över hur himla stark han är fast han är så himla liten. Lilla tjoppisen <3
 
Så lite bilder såklart :)
Underbart fina! <3<3
 
Born to rule. Kungen ;)
 
Jonna på besök förra veckan. :)
 
En glad sötnos! <3
 
Killarna däckade. :P
 
Blöööh! Bus i babygymmet. ;)
 
Victor i badet :)
 
Min lilla Superman! :)
 
Victor ser och lär av pappa! ;)
 
 Mina myskillar! <3
 
Så måste man ju mysa med mamma också! :)
 
Bonden! ;)
 
Var och klippte till luggen igår. :P
 
"Tja!"
 
Victor var ute med båten. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0