Njuter av sommaren!

Äntligen har sommarvärmen kommit tillbaka! :) Så skönt!
Här hemma går det bara finfint med lilla Victor. David har börjat jobba nu igen så nu är det jag och Victor på nätterna och dagarna, men det går bra. :) Victor vaknar oftast ungefär var 3:dje/4:de timme så då går vi upp och byter på honom och så får han mat och sen somnar vi om igen.
 
I Tisdags var jag, David och Victor på bilbingo, men det blev tyvärr ingen vinst! :(
Igår sov jag och Victor så länge så då hann vi inte göra så supermycket =P Men vi tog med oss en filt, nått att läsa och gick och la oss här utanför på gräset och solade = jag solade, Victor sov i vagnen. Sen när David kom hem satt vi ute och fikade och hade lite picknick. =)
Idag var jag och Victor och umgicks med Emma på strandängesbadet. Var jättehärligt att vara där och sola och njuta. Victor låg så fint och sov i sin fina vagn. Det är skitbra med en vit vagn det blir typ inte det minsta varmt i den!
Så vi passar på att vara ute och njuta av solen. Nu är man matt av att ha varit ute en massa så nu blir det en lugn kväll med filmmys. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0