Mys! <3

Igår var jag och David på bio och såg Wolverine. Jag tyckte den var sådär, 1an är bättre. Så då fick morfar Mange vara barnvakt åt lilla Victor. Det kändes lite jobbigt att lämna honom. Kändes tomt när vi for hemifrån utan honom och i slutet av filmen satt jag bara och väntade på att den skulle sluta så jag fick åka hem till min prins. Men det gick då så bra för lilla Victor att vara med Mange. Men man vill ändå hela tiden finnas där för Victor och vara nära honom. =P Så nog blev jag då himla glad när jag fick komma hem igen och fick gossa med honom. Min lilla älskling! <3
 
Idag har vi legat här utanför på gräset och njutit av solen. Nu ikväll har vi haft filmmys här hemma.
Jag njuter så av mina älsklingar och är så himla glad att jag har dom! Mina älskade killar, David och Victor! <3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0