Win win!

Wooho jag vann i Gallerians julklappstävling! =D Dom hade en tävling så man kunde vinna tillbaka pengar man handlade för innan jul. Jag vann på mina skitdyra vinterskor jag köpte. Så fick ett presentkort på 1800kr! =D Så det var ju inte alls dumt! Så var det så kul, för jag sa till David när jag köpte skorna att jag skulle vinna tillbaka pengarna för dom! ;) Så nu får jag shoppa en massa på Gallerian utan dåligt samvete! =D Kul kul!
 
Annars så var vi ju i Kalix i helgen. Sovde över och hade det mysigt hos mormor och morfar och hann vara runt och träffa alla. :) På Lördagen var jag, David, My, Nea och hennes kille m.m. hos oss och såg på film. Sen på Söndagen var jag, David och Tovis ute på isen och åkte skidor. Det var härligt ock kul. Sen var jag och umgicks med mina fina tjejor också! <3 Det var behövligt, kändes som att det var så längesen. =) Sen Söndagkväll varvi hos Emma och Johan och hälsade på en sväng och såg på Vpd och efter det tog vi det lugnt hos mormor och morfar. Så det var en bra helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0