Gott nytt år!

Ja då var 2012 över och nu börjar 2013. 2012 har varit ett riktigt bra år med massor av förändringar i mitt liv. Det har varit året då jag tog min Sjuksköterskeexamen. Jag flyttade från Umeå till Piteå där jag fick mitt första jobb som Sjuksköterska på psykiatriska vårdenheten. Jag trivs jättebra med mitt jobb. Man träffar människor i väldigt olika åldrar och väldigt intressanta människor. Jag bara älskar att få jobba med människor. Det är så kul när man lyckas få dom att må bättre och får uppskattning för sitt jobb. Sen får man såklart ta skit ibland också. =P
 
Så var det året jag träffade min älskade David. :) Vi har redan hunnit göra en massa roliga saker tillsammans. Åkt gummibåt en massa, över hela nydalasjön på våren när vattnet var iskallt och vi var lite rädda för att båten skulle sjunka, men vi överlevde! ;) Ute på havet i vågorna då det bara forsade in vatten så båten blev helt överfylld, men jävlar den flöt ändå! :) Trots att det står att den bara håller för 100kg.. ^^, Haft mysiga grillkvällar vid nydalasjön. Varit på roadtrip tillsammans ner till Jönköping. Flygit drake. Varit till Thailand och levt i paradiset! =D Bara haft det mysigt. Allt känns så rätt och bra! :) <3
 
Så ja det har iaf varit ett bra år. Hade en jättebra jul med mina nära och kära. Hade ett mysigt nyårsfirande igår med David. Vi gjorde godmiddag. Smällde en massa raketer samt skickade upp sånna där fina Japanska lykor. Skålade in det nya året med champange, en god champange dessutom! =D Så det var riktigt mysigt. Tyvärr har jag blivit sjuk som drog ner mig och förstörde lite. :( Och idag mår jag ännu sämre...blä! :( Usch hatar att vara sjuk, så jävla tråkigt.
 
 
 
 
Jag och sötnosen på Julafton! :)
 
 
Söta lilla tomteflickan! :)
 
Jonna och den fina tomten.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0