Gief energy.

Tjohej!
Nu idag har jag äntligen städat bort julen, det mesta av den iaf. =P Har kvar julgardinerna i köket, men nu blev jag trött och hungrig så orkar nog inte byta dom idag. Usch vad det är tråkigt, men roligt när det är färdigt iaf. =P
Har varit så jäkla slö i helgen. Har en massa jag känner att jag måste göra men får inget gjort. Usch vad less jag är på det. Måste skärpa mig helt enkelt. Nu har jag iaf fixat friskvårdsbidrag från jobbet, får 1000kr därifrån så då ska jag köpa ett simkort så jag kan simma lite då och då. :) Det är ju jäkligt härligt. Förhoppningsvis kanske man får lite energi därifrån och så blir det ju ljusare och ljusare ute nu också vilket är jävligt skönt. :)
 
Annars så händer väl inte så mycket. Vill bara att tiden ska gå lite. Längtar till sommaren och att få flytta! Har börjat kolla lite nu på lägenheter, men blir väl att flytta i typ Maj eller Juni. Need större lägenhet så jag får ta hem min älskade houndini (=hunden). ;) + att jag saknar alla mina fina möbler och grejjer som inte ryms i den här lilla lägenheten.
 
Aja. Ska väl hitta på nått nu iaf.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0