Angel of mine..

..I miss you.
 
 
 
Hur kan vissa människor inte förstå? Stänga ute människor dom älskar från sitt liv. Ta dom för givet. Det får man ALDRIG göra. En dag kanske inte den människan finns där längre. Hur mår man då?
Det är så förbannat jävla korkat.
Man ska ta hand om dom man älskar och bry sig om dom. Småsaker man tjaffsar om spelar absolut ingen roll. Materiella saker överhuvudtaget spelar egentligen ingen roll.
Det är människorna man älskar som spelar all roll, dom ska man vara jävligt rädd om.
 
Älskar min David, familj, släkt, vänner, hundar och alla i min närhet så jävla mycket och jag är så grymt glad och tacksam för att jag har dom! <3
Ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Å du är oxå bäst! <3 puss!

2013-01-05 @ 12:51:39
Postat av: Ida

Jag älskar dig också, så fruktansvärt jävlaa mycket!

2013-01-07 @ 08:32:41
URL: http://upsndowns.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

Bästa ni! <3 :)

2013-01-07 @ 09:16:44
URL: http://Fiasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0